Prodejna je v pátek 3. 2. 2023 bohužel z provozních důvodů uzavřena. Omlouváme se za komplikace a těšíme se v pondělí!

Doprava & balení

Balíčky

Všechny objednávky posíláme pomocí Zásilkovny. Můžete si vybrat uložení balíčku přímo na jednu z poboček Zásilkovny nebo odeslání kurýrem na adresu (nedokážeme ovlivnit o jakou půjde společnost). Vždy vám do emailu dorazí číslo zásilky. Většinou balíčky odesíláme ihned po uhrazení objednávky (doručení 1-3 dny od zaplacení). Ceny jednotlivého poštovného najdete v košíku po zvolení vybrané služby. Balíčky posíláme do celého světa. Pokud vybraná země není v nabíde, ozvěte se prosím uděláme objednávku e-mailem. Faktura vám dorazí po vyzvednutí balíčku automaticky do emailu není tedy přiložena v balíčku.

Seznam poboček Zásilkovny
Vyhledat svojí zásilku

 

Balení

Všechny zásilky se snažíme balit co nejvíce ekologicky. Používáme recyklované obaly, které nám poskytují ostatní prodejci z Letné. Nelekejte se tedy, pokud vám kamarád dorazí v krabici od elektroniky nebo dětských botiček. Jestliže balíček zasíláte rovnou jako dárek obdarovanému, dejte nám o tom prosím vědět do poznámky. Vybereme nějakou hezčí krabičku. :) Použité ale hezké menší krabičky nám můžete nosit i vy. Více v článku Zachraňme krabice!

 

Dárky k nákupu

K větším objednávkám a pro stálé zákazníky přihazujeme do balíčku i menší dárky. Vybrat si jej můžete v košíku podle aktuální nabídky. Samostatně jsou neprodejné a pokud si je v košíku zapomenete zaškrtnout, nelze je bohužel doposílat extra. 

 

Kam zaslat zboží zpět a jak? 

Nejlepší je ozvat se nám na email a my vám pošleme štítek do Zásilkovny. Nemusíte tak platit poštovné a my čekat na poště. Pokud jinak nedáte prosím zaslat na tuto adresu: Jitka Charvátová (ABABU), Šmeralova 6, Praha 7 - 170 00. Tento benefit platí jen v případě naší chyby nebo výměny zboží, nevztahuje se na odstoupení od smlouvy viz. naše obchodní podmínky.